مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-27فرهنگي

برگزیدگان جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد – ایساتیس معرفی شدند


بهترین های بخشهای مختلف شصت وپنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد- ایساتیس با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی و تجلیل شدند.

- مراسم اختتامیه شصت و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد – ایساتیس امشب جمعه هفتم بهمن ماه با حضور حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی آذر پندار مدیر عامل انجمن سینمای جوان، مهران فاطمی استاندار یزد و جمعی از دیگر مسئولان در سالن شهید آوینی شهرداری یزد برگزار شد.

این دوره از جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار شد که در بخش فیلم کوتاه از مجموع 422 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره تعداد 64 اثر در قالب عناوین داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی با هم به رقابت پرداختند.

براساس نظر هیات دوران بخش فیلم کوتاه، عنوان بهترین فیلم پویانمایی با اهدای تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی به حسن دهقان دوست برای فیلم همه دیوارها کوتاهند از اصفهان اهدا شد.

تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم مستند این دوره از جشنواره نیز نصیب مرجان خسروی برای فیلم رویای یک اسب از شهرکرد شد.

عنوان برتر فیلم تجربی جشنواره به مهدی کشتکار برای فیلم گوشزد از قم رسید و در بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی نیز تندیس و لوح افتخار و جایزه نقدی به زیور حجتی برای فیلم زنان لج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد – ایساتیس معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد – ایساتیس معرفی شدند