مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 20:252023-01-27ورزشي

کنایه مربی گل گهر سیرجان درباره وقت تلف کردن مس رفسنجان


اشتباه تاثیرگذاری در داوری بازی وجود نداشت اما واقعا ورود نمی کنیم که یک بازیکن و یک تیم با رفتارهای غیرحرفه ای بخواهد وقت بازی را بکشد این به خودشان ارتباط دارد ما در مجموعه گل گهر این کار را نمی کنیم.

- ایسنا/کرمان مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اشتباه تاثیرگذاری در داوری بازی وجود نداشت اما واقعا ورود نمی کنیم که یک بازیکن و یک تیم با رفتارهای غیرحرفه ای بخواهد وقت بازی را بکشد این به خودشان ارتباط دارد ما در مجموعه گل گهر این کار را نمی کنیم.

سعید الهویی پس از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار کرد: تساوی در دقایق پایانی برای یک تیم باعث خوشحالی است اما برای تیم ما این گونه نبود چون در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی کاملاً تیم برتر میدان بودیم.

متاسفانه خیلی ساده موقعیت ها را از دست دادیم و روی اتفاقات خیلی ساده و بچگانه گل خوردیم.

وی افزود: نتیجه نیمه اول را اگر از لحاظ فنی بخواهیم بسنجیم باید جای اعداد عوض می شد و با تفاضل دو یا سه گل نیمه اول را با پیروزی به پایان می رساندیم.

وی ادامه داد: با تغییراتی که آقای قلعه نویی در نیمه دوم انجام دادند تلاش کردیم که فشار را بیشتر کنیم طبیعتاً این ریسک باعث شد که برخلاف نیمه اول تیم مس رفسنجان در یکی دو موقعیت ضدحمله خوب قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه مربی گل گهر سیرجان درباره وقت تلف کردن مس رفسنجان

کنایه مربی گل گهر سیرجان درباره وقت تلف کردن مس رفسنجان