مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-27ورزشي

دومین شکست دانشگاه آزاد برابر پاس/ تداوم صدرنشینی بیمه تعاون


سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته سوم از رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور امروز جمعه هفتم بهمن ماه در سالن دانشگاه آزاد شهرستان همدان برگزار شد که بیمه تعاون با کسب دو پیروزی دیگر جمع امتیازات خود را به عدد 18 رساند و جایگاه خود را در صدور جدول مستحکم کرد.

شاگردان حسن روحانی ابتدا آوای رزم را 26 بر یک شکست داده و سپس کان ذن ریو را 25 بر 3 شکست دادند تا به عنوان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند.

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه آزاد بعد از باخت هفته گذشته به بیمه تعاون، این هفته هم برابر پاس بازنده تاتامی را ترک کردند تا با فاصله شش امتیازی با صدر جدول امیدهای خود را برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل ببینند.

علیرضا کتیرایی ملی پوش عنوان دار پیشین و مربی با آتیه ای امروز کاراته ایران یکبار دیگر توانایی خود در کار با جوانان آینده دار اثبات کرد.

تیم پاس فراجا با هدایت این مربی در همدان دست به کار بزرگی زد و در حالی که در کاتای تیمی، نماینده ای نداشت و هفت امتیاز بخش کاتا را به حریف واگذار کرده بود، در نهایت با درخشش جوانان خود در کومیته 16 بر 11 پیروز از میدان خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شکست دانشگاه آزاد برابر پاس/ تداوم صدرنشینی بیمه تعاون

دومین شکست دانشگاه آزاد برابر پاس/ تداوم صدرنشینی بیمه تعاون