مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-27سياسي

ارائه 5 هزار خدمت رایگان پزشکی به مناطق محروم اسلامشهر


مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به اردوی جهادی این قرارگاه در اسلامشهر، از ارائه 5 هزار خدمت پزشکی بصورت رایگان به بیش از 2500 نفر از محرومان منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومین جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگی-ورزشی-اجتماعی شهرداری و مدیریت منطقه 6 شهرداری اسلامشهر، از صبح تا عصر امروز در محل فرهنگسرای استاد شهریار شهرک امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

سیدحسن سیداحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای انجام وظیفه اجتماعی و یاری رساندن به نیازمندان و محرومین جامعه، امروز فرصتی بوجود آمد تا با همت پزشکان و متخصصان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و با حضور در یکی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر، خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند این منطقه در حوزه های مختلف پزشکی بطور رایگان به مراجعان ارائه شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی که شصت و پنجمین ارودی جهادگران قرارگاه امام رضا(ع) است، پزشکان متخصص و  متخصصان حوزه های مختلف پزشکی، خدمات مورد نیاز شهروندان این شهر را در زمینه های گوناگون از جمله دندانپزشکی، ارتوپدی، روانشناسی، روانپزشکی، اعصاب و روان ،گوش و حلق و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 5 هزار خدمت رایگان پزشکی به مناطق محروم اسلامشهر

ارائه 5 هزار خدمت رایگان پزشکی به مناطق محروم اسلامشهر