مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-27سياسي

فعالیت رسمی 1000 متکدی در تهران


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر در مورد طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهر تهران، گفت: یکی از وظایفی که قانون بر عهده شهرداری هاگذاشته است بحث ساماندهی متکدیان است و به همین دلیل ساماندهی متکدیان از زمره وظایف شهرداری ها است.

وی با بیان اینکه تکدی گری جرم محسوب می شود و نهادهای مختلف از جمله پلیس و دستگاه قضا می بایست در ساماندهی و جمع آوریاین افراد با صدور احکام کمک کنند، تصریح کرد: بعد از جمع آوری، متکدیان بر اساس نوع نیازشان به واحدهای مختلف ارجاع دادهمی شوند یعنی اگر مشکل اقتصادی و اشتغال داشته باشند به بهزیستی و کمیته امداد ارجاع داده می شوند و اگر بی پناه باشندشهرداری تهران تا پیدا شدن سرپناه می تواند به آنها کمک کند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال های اخیر به علت مسائل مختلف همچون کروناطرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان متوقف شده بود و به همین علت عدد متکدیان در پایتخت افزایش یافت، اظهار کرد: مسئله متکدیانبا فروشندگان و دستفروشان و گلفروشان متفاوت است و متکدی کسی است که اقدام مستقیم به اخذ پول می کند و از شهروندان پولمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رسمی 1000 متکدی در تهران

فعالیت رسمی 1000 متکدی در تهران