مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-27سياسي

انتقاد امام جمعه قلعه رییسی از افزایش قیمت گوشت/نهادهای نظارتی ورود کنند


امام جمعه موقت قلعه رییسی با انتقاد از افزایش گوشت در چاروسا گفت: باید نهادهای نظارتی به خصوص تعزیرات، صنعت معدن و جهاد کشاورزی به قیمت گوشت ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام بهادری امام جمعه موقت قلعه رییسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی به اجلاس سراسری نماز اشاره و بیانات رهبر معظم انقلاب را تبیین کرد.

بهادری به سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور اشاره و گفت: 12بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل و روز شروع قدرت اسلام است که پس از 15سال دوری امام به کشور بود که با استقبال باشکوه مردم برگزار شد و یک روز بیاد ماندنی برای کشور رقم خورد که جهان به حیرت درآمد.

  وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان خدمات انقلاب باشیم تاکید کرد: مشکلات در کشور وجود دارد و همه می بینیم اما نباید خدمات انقلاب فراموش شوند چرا که انقلاب به مردم و اسلام عزت بخشید و خدمات بزرگی برای مردم رقم زد.

امام جمعه موقت قلعه رییسی با انتقاد از افزایش گوشت در چاروسا گفت: قصابان و دامداران که بسیاری از آنها تامین کننده گوشت مردم هستند باید به فکر مردم هم باشند و نباید این مقدار افزایش قیمت گوشت رقم می خورد و حقیقتا باید نهادهای نظارتی به خصوص تعزیرات و صنعت معدن و جهاد کشاورزی به قیمت گوشت ورود کنند و نگذارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه قلعه رییسی از افزایش قیمت گوشت/نهادهای نظارتی ورود کنند

انتقاد امام جمعه قلعه رییسی از افزایش قیمت گوشت/نهادهای نظارتی ورود کنند