مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-27سياسي

نهادهای دینی واکنش هوشمندانه و قاطعانه با اقدامات دین ستیزانه داشته باشند


به نظر می رسد بخشی از اهداف غربیها در استمرار اقدامات موهن(آتش زدن قرآن)، سنجش حساسیت مسلمانان و عادی سازی و هنجارسازی این گونه اقدامات است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های امروز نماز دشمن شکن جمعه داراب با اشاره به استمرار اسلام ستیزی اروپایی از فرانسه تا سوئد اظهار کرد: سران غرب از جمله دولت مردان سوئد در حالی از کلیدواژه ی تهی شده از معنای آزادی بیان بهره می گیرند که در این کشورها حمایت از اسلام و مسلمانان و یا سوال درباره هولوکاست و یا زیر سوال بردن ارزش های غربی جرم تلقی شده و با شدیدترین برخوردها و محکومیت ها همراه می شود.

وی افزود: حذف پست های اسلام گرایانه و یا حتی تصویری از سرداران مقاومت در شبکه های مجازی همچون توییتر و اینستاگرام نیز نمودی از این استبداد فرهنگی و مخالف آزادی بیانِ ادعایی است.

خطیب جمعه داراب بیان داشت: اگر تروریسم را به معنای رفتاری بدانیم که زمینه ساز بحران های امنیتی و چالش های جهانی و تضییع حقوق انسان های بی شماری می شود، آتش زدن قرآن به صراحت می تواند به عنوان بخشی از تروریسم دولتی و تروریسم پروری مورد ارزیابی قرار گیرد.

لزوم واکنش هوشمندانه برای مقابله با اقدامات دین ستیزانه  خسروی ابراز کرد: به نظر می رسد بخشی از اهداف غربیها در استمرار این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای دینی واکنش هوشمندانه و قاطعانه با اقدامات دین ستیزانه داشته باشند

نهادهای دینی واکنش هوشمندانه و قاطعانه با اقدامات دین ستیزانه داشته باشند