مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-27ورزشي

شکوری: این برد برای پیکان مهم و حیاتی بود/ ارزان ترین تیم لیگ برتر هستیم


یک بازی مهم و 6 امتیازی را توانستیم ببریم و تیم هایی که در این قسمت از جدول قرار دارند، این امتیازها برای آنها خیلی مهم و خیلی حیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال پس از دیدار پیکان مقابل مس کرمان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر، فکر می کنم یک بازی مهم و 6 امتیازی را توانستیم ببریم.

تیم هایی که در این قسمت از جدول قرار دارند، این امتیازها برای آنها خیلی مهم و خیلی حیاتی است.

ما هفته پیش متأسفانه یک بازی 6 امتیازی را واگذار کردیم، اما خدا را شکر امروز توانستیم بازی را با نتیجه یک بر صفر برنده شویم.

در این دیدار موقعیت های زیادی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم، اما ما برای اینکه بتوانیم به ثبات برسیم، نیاز داریم که همچنان این روند را ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: از همین جا به بچه های خودمان می گویم چون تیم ما یک تیم جوان و فکر می کنم ارزان ترین تیم لیگ برتر باشد، اما این دلیل نمی شود که به هیچ عنوان در داخل زمین نتوانیم نتیجه بگیریم و نتایج خوبی را کسب نکنیم.

همان طور که می بینید، بچه های ما، بچه های خیلی فنی ای هستند و از همین جا به آنها این پیغام را می دهم و قطعا با آنها صحبت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوری: این برد برای پیکان مهم و حیاتی بود/ ارزان ترین تیم لیگ برتر هستیم

شکوری: این برد برای پیکان مهم و حیاتی بود/ ارزان ترین تیم لیگ برتر هستیم