مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-27سياسي

دستگاه های دیپلماسی کشور اهانت به قرآن را پیگیری حقوقی کنند


امام جمعه بهمیی آتش زدن قرآن توهین به میلیون ها مسلمان است ما امت مسلمان اهانت به قرآن مجید کتاب رحمت حکمت و عدالت را محکوم می کنیم و از نهادهای بین المللی جهان اسلام دستگاه فرهنگی و دیپلماسی کشور میخواهیم پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اقدامات را در دنیا فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، امام جمعه شهرستان بهمیی در خطبه های اول نماز جمعه این هفته گفت: خودم و همه ی شما عزیزان را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش می کنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: موعظه ، آشتی دادن ، تدریس،تشویق به جهاد، دعا برای دیگران ،امر به معروف و نهی از منکر ،راهنمایی و ارشاد دیگران از مصادیق شفاعت حسنه است غیبت ،سخن چینی ، کارشکنی ، تهمت ،فتنه ،ترساندن از جبهه و جهاد ،وسوسه و توطئه از مصادیق شفاعت سیئه است بعضی از افراد شخصیتی دارند که مخل آرامش و تمرکز دیگر افراد هستند افراد بلغایی که تحمل پیشرفت دیگران را ندارند دارای اخلاق فرصت طلبی که فقط به دنبال لغزش و نقطه ضعف افراد هستند به این افراد زیرآب زن می گویند.

وی عنوان کرد: این افراد پیوند های عاطفی را از بین می برند زحمات دیگران را کتمان می کنند برای کسب منصب و موقعیت هر تهمت و شایعه ای را به دیگران و رقیب می زنند خداوند متعال در این آیه می فرماید خیرخواهی یا بدخواهی برای دیگران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دیپلماسی کشور اهانت به قرآن را پیگیری حقوقی کنند

دستگاه های دیپلماسی کشور اهانت به قرآن را پیگیری حقوقی کنند