مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-27سياسي

سرمایه گذاری های آمریکا و اروپا در ایجاد شکاف بین مردم ایران شکست خورده است


دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه همه سرمایه گذاری های آمریکا و اروپا در ایجاد شکاف بین صفوف مردم ایران به سنگ خورده و اغتشاشگران در مسیر باطل خود راه به جایی نبرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سجاد ناصر در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تحریم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و خدمتگزاران آن اشاره و اظهار کرد: این اقدام نشان از حرکت ستاد در مسیر صحیح و برگرداندن ریل به سمت سبک زندگی اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان افزود: بانیان سقوط انسان از مسیر بندگی و انسانیت برای به حاشیه بردن فرهنگ اسلامی سر از پا نمی شناسند و به هر ابزاری از جمله تحریم پناه می برند تا جوانان مومن ایران را به انحراف بکشانند.

وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسیر رشد تعهد همگانی نسبت به احیای این فریضه فراموش شده، گام های اساسی و بر پایه عقلانیت برداشته، لذا دشمن تاب تحمل از دست داده و با حربه تحریم به دنبال ایجاد جو بدبینی نسبت به ستاد و خدمتگزاران صدیق آن است.

ناصر با بیان اینکه همه سرمایه گذاری های آمریکا و اروپا در ایجاد شکاف بین صفوف مردم ایران به سنگ خورده و اغتشاشگران در مسیر باطل خود ره به  جایی نبرده اند، ادامه داد: حامیان اغتشاشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری های آمریکا و اروپا در ایجاد شکاف بین مردم ایران شکست خورده است

سرمایه گذاری های آمریکا و اروپا در ایجاد شکاف بین مردم ایران شکست خورده است