مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-27بين الملل

مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با برکناری نتانیاهو به دلایل فنی


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در قدس از پاسخ به دادخواست سازمان «نگهبانان دموکراسی اسراییل» خودداری کرد که طی آن از دادگاه خواسته بود اعلام کند بنیامین نتانیاهو، - دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در قدس از پاسخ به دادخواست سازمان نگهبانان دموکراسی اسراییل خودداری کرد که طی آن از دادگاه خواسته بود اعلام کند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انجام وظایف خود ناتوان است و بابت امضای نقض توافق تعارض منافع در دادگاه مرکزی که دو سوم مقررات فساد علیه او را بررسی می کند، حکمی برای کناره گیری وی از نخست وزیری صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط نوشت، سه قاضی دفنا باراک- ارز، خالد کبوب ویحیییل کاشیر گفتند، این امتناع به دلایل فنی است و نباید این مخالفت دادگاه را بابت محتوای دادخواست که پیرامون نقض توافق تعارض منافع و جواز اعلام ناتوانی نتانیاهو است، دانست.

آنها در خصوص رد این دادخواست گفتند، 16 ژانویه طی نامه ای ادعاهای مطرح شده در این دادخواست را به مشاور قضایی دولت ارسال کردند اما هنوز جواب آن را دریافت نکرده اند.

همچنین این دادخواست 24 ماه میلادی جاری یعنی بعد از گذشت تنها یک هفته به دادگاه عالی تقدیم شد و این زمان برای اتمام مراحل کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با برکناری نتانیاهو به دلایل فنی

مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با برکناری نتانیاهو به دلایل فنی