مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-27سياسي

مردم و مسئولان حضور باشکوهی در مراسم دهه فجر داشته باشند


امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم سالروز پیروزی انقلاب گفت: مردم و مسئولان حضور باشکوهی در مراسم دهه فجر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ماه رجب اظهار داشت: این ماه یکی از فرصت هایی است که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده که باید این توفیقات را از دست ندهیم و از اوقات ساعات و دقایق این ماه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فضایل ماه رجب زیاد است اضافه کرد: در روایت آمده است که وقتی ماه رجب فرا می رسید پیامبر (ص) مسلمانان را جمع می کرد و برای آنان خطبه می خواند و می فرمود ماه بزرگ و مبارکی بر ما سایه افکنده است و خدا در این ماه رحمت را بر بندگانش فرو می ریزد و رحمت خدا بر امت من به شدت فرو می ریزد.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: نباید کاهلی و سستی کنیم؛ فرصت مهیا است و سفره گسترده است.

امام کاظم فرمود: ماه رجب نام نهری در بهشت است که سفیدتر از شیر و شیرین تر از عسل است و هر کس در ماه رجب روزه بگیرد خدا از آن نهر به او می نوشاند.

وی به فرازهایی از فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با زنان اشاره کرد و ادامه داد: بعد از انقلاب زنان در جمهوری اسلامی جایگاه خود را پیدا کردند و به حق و حقوق خود رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان حضور باشکوهی در مراسم دهه فجر داشته باشند

مردم و مسئولان حضور باشکوهی در مراسم دهه فجر داشته باشند