مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-27سياسي

سپاه هراسی هدف دشمن در جنگ روانی است


فرمانده دوران دفاع مقدس، سپاه هراسی را هدف دشمن در جنگ روانی دانست که توسط آمریکا کلید خورد، گفت: بر اساس اصل 39 منشور سازمان ملل کسی نمی تواند نیروی مسلح را یک گروه تروریستی معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اصغر شکراللهی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا تمام تلاش خود را برای ایجاد نظام تک قطبی در جهان به کار گرفت اما با دو مانع بزرگ همچون کشورهای ایران و چین روبه رو شد.

سردار شکراللهی با بیان اینکه آمریکا و اروپا در چند ماهه اخیر تلاش های زیادی بر علیه ایران کردند، افزود: زمانی که دولت انقلابی روی کار آمد و درصدد رفع موانع موجود بود، دشمنان بیرونی با حمایت عده ای از خودفروختگان داخلی برای بی ثبات نشان دادن داخل کشور تلاش زیادی کردند.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) به بی ثبات سازی داخلی، اهانت به قرآن کریم و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: فعالیت های اسلام هراسی دقیقاً زمانی توسط دشمنان قسم خورده انقلاب کلید خورد که بعد از چندین قرن، انقلاب اسلامی بر مبنای دین در ایران شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه هراسی هدف دشمن در جنگ روانی است

سپاه هراسی هدف دشمن در جنگ روانی است