مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-27سياسي

توهین کنندگان به قرآن در مقابل اسلام عاجز و ناتوان هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توهین کنندگان به قرآن در مقابل اسلام و کتاب خداوند عاجز و ناتوان هستند و این اقدامات باطل نشانگر عجز آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به جسارت به قرآن کریم توسط عوامل استکبار جهانی در کشور سوئد، اظهار کرد: توهین به قرآن کریم ناشی از نادانی و جهالت دشمنان است.

وی با بیان اینکه دین اسلام، دین رحمت و مهربانی است، افزود: هرچند انجیل و تورات تحریف شده اند اما مسلمانان واقعی برای کتب آسمانی احترام قائلند و توهین به ادیان را نمی پسندند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال ارائه چهره ای خشن از قرآن و اسلام هستند، اظهار کرد: قرآن کریم صلح آمیزترین و لطیف ترین کتاب الهی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دین اسلام به دفاع در برابر متجاوزین و ظالمان تاکید کرده که این حق هر انسان آزاده ای است.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: توهین کنندگان به قرآن کریم از نسل همان افرادی هستند که در دوره پیامبر (ص)، در گوش های خود را پنبه می کردند تا محتوای معجزه قرآن در آنان اثر نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین کنندگان به قرآن در مقابل اسلام عاجز و ناتوان هستند

توهین کنندگان به قرآن در مقابل اسلام عاجز و ناتوان هستند