مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-27سياسي

سفر وزیر جهادکشاورزی به پل دختر فرصتی برای مطالبه گری جبران خسارت سیل بود


سفر وزیر جهادکشاورزی به این شهرستان فرصتی مغتنم برای ادامه پیگیری ها در مطالبه گری جبران خسارات سیل به کشاورزان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهارکرد: به طور قطع نهاد امامت جمعه پل دختر به سهم خود در پیگیری ها و مکاتبات لازم برای جبران این خسارت ها در ادامه سفر وزیر جهادکشاورزی به این شهرستان مطالبات مردم را انعکاس خواهد داد و قول های وزیر در این سفر در این زمینه پیگیر می شود.

وی افزود: همچنین سایر مسوولان، دست اندرکاران و متولیان امر از جمله فرماندار و مدیر جهادکشاورزی پل دختر به جد باید مصوبات این سفر را پیگیری کنند.

امام جمعه پل دختر به اقدام پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اشاره و گفت: اروپایی ها گروهک تروریستی داعش را حمایت کردند و در واقع خود آنها تروریست هستند و داعش سراپا ترور و جنایت، مولود آنها بود که به جان مردم سوریه و عراق انداختند و این سپاه پاسداران بود  که در مقابل این گروهک تکفیری ایستاد.

وی افزود: سپاه پاسداران در مقابله با داعش تکفیری که مرتکب زشت ترین جنایت ها شدند، شهدای زیادی از جمله شهید سلیمانی و شهید حججی که بدنشان تکه تکه شد را از دست داد تا  این گروهک تکفیری از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر جهادکشاورزی به پل دختر فرصتی برای مطالبه گری جبران خسارت سیل بود

سفر وزیر جهادکشاورزی به پل دختر فرصتی برای مطالبه گری جبران خسارت سیل بود