مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-27اقتصادي

اتحادیه طلا و جواهر: ربع سکه 800 هزار تومان ارزان شد


هر قطعه سکه تمام طرح جدید با 300 هزار تومان کاهش بطور میانگین در طول هفته، روز گذشته (پنجشنبه) 24 میلیون و 200 هزار تومان قیمت داشت.

- هر قطعه سکه تمام طرح جدید با 300 هزار تومان کاهش بطور میانگین در طول هفته، روز گذشته (پنجشنبه) 24 میلیون و 200 هزار تومان قیمت داشت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: رویکردهای جدید بانک مرکزی در عرضه ربع سکه در بورس کالا و راه اندازی بازار معاملات ارز و طلا، سبب شد که روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازار که در روزهای نخست هفته وجود داشت، متوقف و مسیر قیمت ها به سمت کاهشی شدن تغییر کند.

نادر بذرافشان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت، میانگین دو دلار کاهش اونس جهانی طلا را داشته ایم.

علیرغم اینکه از اوایل هفته تا اواسط هفته روندی صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی دیده می شد اما در پایان هفته کاهشی شد که در نهایت دو دلار کاهش را رقم زد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تصریح کرد: در بازارهای داخلی نیز سکه  و طلا در روزهای ابتدایی هفته، دنباله رو نوسانات نرخ ارز در مسیر نوسان افزایشی قرار داشت اما با اعمال رویکردهای جدید بانک مرکزی در رابطه با عرضه ربع سکه در بورس کالا و اعلام توزیع 450 هزار قطعه ربع سکه و همچنین اعلام خبر راه اندازی بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه طلا و جواهر: ربع سکه 800 هزار تومان ارزان شد

اتحادیه طلا و جواهر: ربع سکه 800 هزار تومان ارزان شد