مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:162023-01-27سياسي

شرح آنچه در دوران پهلوی گذشت برای نسل جوان ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: باید امسال باشکوه تر از همیشه برنامه ها و آیین دهه فجر برگزار شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی حکومت اسلامی، افزود: حالا ضمن کتمان واقعیت ها، جنگ ترکیبی را آغاز کرده اند، که تنها راه ما جهاد تبیین در خصوص آنچه گذشت است.

  امام جمعه کرج با بیان اینکه این وظیفه همه است که جوانان را به کمک جهاد تبیین آگاه کنند، یادآور شد: ما از روزهای سختی که گذشته است درس خواهیم گرفت و در ادامه تاریخ با امید و انگیزه پیش می رویم.

وی با اشاره 6 هزار و 600 شهید تقدیم انقلاب شده است که دشمن آن را تحریف می کند، اضافه کرد: جوانان کم کتاب می خوانند و احساسات پاکی دارند، دشمن هم از این شرایط استفاده می کند و مسائل اقتصادی را پررنگ می کند تا باورپذیر تر باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تحریف و اطلاعات کم شرایط را به جایی رسانده است که جوانان امروز سوال می پرسند چرا انقلاب شکل گرفت؟ افزود: این ها حاصل جنگ فرهنگی و ترکیبی و ادراکی است، باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب جوانان با جهاد تبیین آگاه شوند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه در زمان پهلوی مردم ایران با دست خالی به همه قدرت های جهانی نه گفتند و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح آنچه در دوران پهلوی گذشت برای نسل جوان ضروری است

شرح آنچه در دوران پهلوی گذشت برای نسل جوان ضروری است