مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-27سياسي

اگردستاوردهای انقلاب را تبیین نکنیم ضربه می خوریم


اگر به خوبی به اهداف و آرمان های انقلاب عمل نکنیم و به موازات آن حقایق انقلاب را به موقع تبیین نکنیم، ضربه خواهیم خورد و این موضوع میطلبد جبهه مومن انقلابی در مقابل جریان تحریف انقلاب تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی گفت: بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت های غربی و لایه های قدرت های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با ادیان الهی، متاسفانه شاهد اهانت و هتک حرمت به ساخت مقدس ترین کتاب آسمانی بودیم.

وی با بیان اینکه این عمل جنون آمیز و گستاخانه نشان دهنده جهالت و نگون بختی جهان غرب است افزود: ناتوانی دشمنان اسلام در برابر منطق نیرومند قرآن کریم در تسخیر افکار جهانیان و همچنین گسترش سریع اسلام در جهان میتواند بخشی از دلایل عصبانیت هتاکان از دین مبین اسلام و قرآن باشد.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: اگرچه دست های آلوده و نفس های ناپاک و درمانده جنود جهل به ساحت مقدس قرآن جسارت کردند، اما این کارهای پلید نه تنها چیزی از عظمت این گنجینه الهی کم نمیکند بلکه هرچه می گذرد ثمرات و معانی بکر از این باغ فرخنده به جهان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگردستاوردهای انقلاب را تبیین نکنیم ضربه می خوریم

اگردستاوردهای انقلاب را تبیین نکنیم ضربه می خوریم