مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-27سياسي

اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیاست


اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیاء و ارزش های والای الهی است و این اقدام زشت و جنایتکارانه بیانگر انحطاط اخلاقی و سیاسی حاکمیت های غربی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) کشور را از ذلت دوران ستمشاهی به اوج عظمت در دوران انقلاب اسلامی رساند و وظیفه همگان است که در تجلیل و نگرش بر سیره سیاسی و الهی این شخصیت مبارز دنیای اسلام کوشا باشند.

  وی افزود: توجه به مبانی اندیشه های امام خمینی (ره) باعث بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه های دشمنان و بیگانگان خواهد بود، تداوم انقلاب اسلامی اکنون استکبار جهانی را به وحشت افکنده، چرا که مردم ایران اسلامی راه امام (ره) را به خوبی شناخته و در حال حاضر با قدرت و بصیرت به این مسیر ادامه می دهند.

  خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، الحمدلله مردم ایران اسلامی این نکته را با جان و دل پذیرفتند و به آن عمل کردند و اکنون نیز مردم با وجود سلایق مختلف، گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند که این ولایت مداری نیز خاری در چشم دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیاست

اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه کتب آسمانی و همه انبیاست