مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:062023-01-27سياسي

مردم از گرانی ها گلایه دارند/ لزوم برخورد قاطع با سودجویان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره گلایه مردم از گرانی کالا و خدمات گفت: باید با نظارت مناسبت نسبت به برخورد با سودجویان اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر ولادت امام جواد علیه السلام را تبریک گفت و اظهار داشت: تقویت معنویت در انسان باعث دوری از گناه می شود.

وی با محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی توسط انسان های بی فرهنگ، ضد دین و شخصیت های مذور جهان استکبار در کشور سوئد و هلند تصریح کرد: توهین به قرآن مجید و پیامبر گرامی اسلام (ص) به معنای توهین به تمام آرمان ها و ارزش های انسان و ادیان الهی است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه اهانت کنندگان به مقدسات اسلام، دنبال اسلام ستیزی، قرآن ستیزی، و پیامبرستیزی هستند خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که اسلام در مقابل جهانخواران جهان استکبار ایستاده است برای خوش خدمتی به صهیونیست بین الملل، ایجاد انحراف در اذهان مسلمین و مشغول کردن آنان به این امور، حمله کردن به غزه و فلسطین و اردوگاه جنین به مقدسات اسلام اهانت می کنند.

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه مسلمان با بصیرت و آگاه هستند افزود: تمام اهداف و توطئه دشمنان با اتحاد و اقتدار مسلمانان شکست می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از گرانی ها گلایه دارند/ لزوم برخورد قاطع با سودجویان

مردم از گرانی ها گلایه دارند/ لزوم برخورد قاطع با سودجویان