مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-27سياسي

امام جمعه بوشهر: قیمت ها با محاسبه اقتصادی جور در نمی آید


امام جمعه بوشهر به گرانی کالاها و ضرورت نظارت بر قیمت ها پرداخت و خاطر نشان کرد: واقعاً قیمت ها و گرانی کالاها مورد گلایه و شکایت جدی مردم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر ابعاد حوزه فرهنگ معنوی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: توجه به معنویت شخصیت الهی انسان را مشخص و بشر را از ارتکاب به گناه منع می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: نماز مظهر کامل یاد خدا است و دل و جان انسان آزاد و جامعه را آباد می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، با بیان اینکه نماز انسان را از فضای سخت، تنگ و پر از فشار مشکلات دنیا آزاد و به سمت خدا هدایت می کند گفت: از آن طرف وقتی نماز به پایان می رسد انسان خدایی عمل می کند.

وی وظیفه پدران، مادران، معلمان، اساتید و مربیان در برابر نماز را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید اولیا، فرهنگیان، معلمان، استادان و مسئولان وظیفه خود در زمینه نماز برابر جوانان بشناسند و تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه نهادینه شدن نماز در نهاد جوانان و نوجوانان رسالت و وظیفه مادران، معلمان، مربیان، مسئولان و استادان دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: قیمت ها با محاسبه اقتصادی جور در نمی آید

امام جمعه بوشهر: قیمت ها با محاسبه اقتصادی جور در نمی آید