مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:472023-01-27پزشكي

انتقاد استاندار کرمانشاه از معاینه گروهی بیماران در برخی مطب ها


استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت بیماران در مراکز درمانی و مطب ها، به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ماموریت داد که پنج اقدام محسوس برای افزایش سطح منزلت و رضایتمندی بیماران را شناسایی و طی سه ماه آینده اجرای آنها را آغاز کند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت بیماران در مراکز درمانی و مطب ها، به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ماموریت داد که پنج اقدام محسوس برای افزایش سطح منزلت و رضایتمندی بیماران را شناسایی و طی سه ماه آینده اجرای آنها را آغاز کند.

دکتر محمد طیب صحرایی در نشست کاری با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین این مجموعه، عنوان کرد: در گذشته در شهر کرمانشاه پزشکان بنگلادشی و هندی بدون هیچ ارتباط کلامی بیماران را مداوا می کردند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی بیمارستانهای کرمانشاه در حال خدمات رسانی به بیمارانی از کشورهای مختلف منطقه هستند و این مایه افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: البته در کنار این موفقیت ها باید کاستی ها و مشکلات موجود در بیمارستانها و مراکز پزشکی و درمانی هم شناسایی و برطرف شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه رعایت عدالت، حفظ کرامت، رعایت منزلت و حقوق بیمار در مطب های پزشکی و مراکز درمانی استان موجب آرامش خاطر خانواده ها و ایجاد رضایتمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کرمانشاه از معاینه گروهی بیماران در برخی مطب ها

انتقاد استاندار کرمانشاه از معاینه گروهی بیماران در برخی مطب ها