مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:422023-01-27سياسي

برای پیشبرد اهداف انقلاب نیازمند اصلاح و استقلال اقتصادی هستیم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به مؤلفه های مورد نیاز برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف انقلاب، اصلاح شرایط اقتصادی و مستقل شدن در اقتصاد را از جمله این مؤلفه ها ونیازمندیها ذکر کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به مؤلفه های مورد نیاز برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف انقلاب، اصلاح شرایط اقتصادی و مستقل شدن در اقتصاد را از جمله این مؤلفه ها ونیازمندیها ذکر کرد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز ضمن تبریک ایام الله ماه رجب و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگردپیروری انقلاب، بیان کرد: 12 بهمن ماه، روز بازگشت امام خمینی(ره) از تبعید به وطن، آغاز یک حرکت بزرگ در دوران معاصر جهان شد.

شاید اوایل نهضت، کسی بزرگی آن را نشناخته بود اما این حرکت منتهی به یک نهضت و انقلاب بزرگ شد که دنیا را متاثر کرد و مناسبات تغییر داد و برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) زمینه سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به این نکنه که امروز همه می دانیم این انقلاب و کشور به جایی رسیده که در محاسبات کل دنیا اثرگذار است، گفت: البته در این مسیر چهل و چند ساله فراز و فرودهایی داشته ایم، اما همه این مسیر خیر بوده چرا که همه اش برای خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشبرد اهداف انقلاب نیازمند اصلاح و استقلال اقتصادی هستیم

برای پیشبرد اهداف انقلاب نیازمند اصلاح و استقلال اقتصادی هستیم