مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-27سياسي

دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، دشمن را به چالش کشیده است


دستاوردهای 43 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده است و باید به نسل جوان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر چلگرد با اشاره به اینکه روز دوازدهم بهمن ماه روز شروع قدرت اسلام است، گفت: اگرچه در دوازدهم بهمن ماه سال 57، هنوز ظاهراً نظام طاغوت بر سرِ کار بود اما در واقع با ورود امام(ره) این نظام پوسیده ، فاسد و پادشاهی که یک رژیم ارتجاعی، غلط، غیرانسانی و غیرقابل قبول بود، نابود شد و از بین رفت.

امام جمعه کوهرنگ ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت ها، جهت گیری ها و اهداف محقق شده انقلاب تاکنون عنوان کرد و افزود: دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه فجر به خوبی برای نسل جدید تبیین شود تا بعدها بتوانیم ترسیم زیبایی از فعالیت ها داشته باشیم.

محمدی ادامه داد: باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت بگیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری و رشد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، دشمن را به چالش کشیده است

دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، دشمن را به چالش کشیده است