مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-27سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: سپاه قهرمان در عرصه های مورد نیاز انقلاب به خوبی درخشیده است


سپاه قهرمان ما سپاهی است که در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب خودش را به خوبی نشان داد و در داخل و خارج در مبارزه با داعش به خوبی درخشید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 7 بهمن 1401 که در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب بیان کرد: رسول اکرم (ص) می فرماید در بهشت الهی قصر و جایگاه رفیعی وجود دارد که مخصوص روزه داران ماه رجب است و غیر از روزه داران ماه رجب، کسی وارد آن نمی شود.

وی با تبریک ولادت امام جواد (ع) گفت: امام رضا (ع) در رابطه با ولادت امام جواد (ع) می فرمایند: این یک مولود معمولی نیست و برکتی بسیار بزرگ برای شیعیان دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: چون امام رضا (ع) سال ها صاحب فرزند نشدند، بسیاری از عوام و حتی خواص دچار لغزش شده بودند و ولادت امام جواد (ع) سبب شد شیعیان خود را بازیابی کنند و در دامن شک ها و تردیدها قرار نگیرند.

خطیب جمعه قم گفت: امام جواد (ع) می فرماید اگر افراد جاهل سکوت کنند تنش در جامعه ایجاد نمی شود ؛ یعنی اگر افراد نسبت به ابعاد مسئله ای که اطلاع ندارند سکوت کنند و اجازه بدهند افراد آگاه صحبت کنند بسیاری از مشکلات ایجاد نمی شود وی ادامه داد: امام جواد (ع) در حدیثی دیگر می فرماید: اگر کسی کار زشتی انجام داد اما تو انجام ندادی و فقط او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: سپاه قهرمان در عرصه های مورد نیاز انقلاب به خوبی درخشیده است

آیت الله حسینی بوشهری: سپاه قهرمان در عرصه های مورد نیاز انقلاب به خوبی درخشیده است