مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:112023-01-27سياسي

مدعیان آزادی بیان به دینی آسمانی توهین می کنند/ اسلام ستیزی غربی ها محکوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به آخرین تحولات بین المللی و ملی اظهار کرد: در روزهای اخیر، شاهد رفتار اسلام ستیزانه دیگری از سوی غربی ها بودیم و آنها، این بار به ساحت مقدس قرآن کریم توهین کردند.

وی تصریح کرد: هتک حرمت به قرآن کریم در حالی صورت می گیرد که بررسی ها نشانگر ترویج دین مبین اسلام در قلب اروپا و آمریکاست و امروز اسلام خواهی در جهان به خوبی ترویج یافته است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مدعیان آزادی بیان امروز به دینی توهین می کنند که مظهر رحمت و مهربانی است، گفت: دین اسلام هر روز بیش از گذشته نزد مردم جهان محبوب و مقبول می شود و این امر سبب ناخرسندی دشمنانمان شده است.

مطیعی بیان کرد: هتک حرمت قرآن کریم نشانه اوج استیصال مدعیان آزادی است و این امر به خوبی نشان می دهد که محبوبیت این دین آسمانی تا چه اندازه رشد داشته و البته که این امر، برای دشمنان خوشایند نیست و آنها تلاش می کنند تا با این محبوبیت مقابله و مواجهه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اسلام ستیزی همواره به ضرر خود غربی ها تمام شده است، اقدام اخیر در آتش زدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرد و گفت: غربی ها امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان آزادی بیان به دینی آسمانی توهین می کنند/ اسلام ستیزی غربی ها محکوم است

مدعیان آزادی بیان به دینی آسمانی توهین می کنند/ اسلام ستیزی غربی ها محکوم است