مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-27سياسي

بنیاد مسکن فارس از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین حمایت می کند


به شرط تامین زمین مناسب از احداث خانه ویلایی به جای انبوه سازی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطا الله زمانی در نشستی با دانشجویان بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید احمدی روشن اظهار کرد: ما هم معتقدیم با در نظر گرفتن فرهنگ زیستی مردم، خانه یک طبقه مستقل بسیار بهتر از آپارتمان چند طبقه مشارکتی است، اجرای این طرح در صورتی قابل اجرا است که زمین مناسب در اختیار باشد.

هر چند در بسیاری از شهرستان های فارس ما محدودیت های واگذاری زمین مناسب داشته ایم اما در مناطقی که زمین در اختیار بوده است، طرح های یک طبقه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن دنبال و اجرا شده است.

 او با اشاره به اقدامات و تلاش های دولت سیزدهم که در تلاش است تا با یک کار کارشناسی و حساب شده در کنار توسعه مجتمع های مسکونی طبقاتی، توسعه افقی شهری را هم عملیاتی کند اضافه کرد: این موضوع یکی از مهم ترین راهکارها برای اجرا و شتاب بخشی در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن محسوب می شود.

ساخت وساز هدفمند و برنامه ریزی شده یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی و اجتماعی است که افزون بر تحول در تأمین مسکن، ایجاد هزاران فرصت شغلی را نیز در آغوش خود دارد.

زمانی در ادامه این نشست در پاسخ به برخی دغدغه های دانشجویان ادامه داد : افزایش جمعیت و محدودیت اراضی در دهه های اخیر سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن فارس از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین حمایت می کند

بنیاد مسکن فارس از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین حمایت می کند