مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:162023-01-27اقتصادي

صدور قبض کمتر از 30 هزار تومان در ماه برای 60 درصد مشترکان خانگی


طبق بررسی ها و پلکان تعریف شده برای مشترکان گاز، 60 درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله های یکم تا سوم جای گرفته اند افزایشی لحاظ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از شرکت ملی گاز ایران، طبق بررسی ها و پلکان تعریف شده برای مشترکان گاز، 60 درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله های یکم تا سوم جای گرفته اند و برای این دسته از مشترکان که در مجموع 27 درصد مصرف را به خود اختصاص داده اند، افزایشی منظور نشده و قبض های صادره برای این واحدها زیر 30 هزار تومان در ماه است.

مهدی کمال آبادی فراهانی، مسئول امور تدوین تعرفه ها در مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب و با اشاره به صدور نخستین قبوض گاز مشترکان خانگی بر مبنای تعرفه های جدید گفت: جدول تعرفه های جدید گازبهای بخش خانگی اجرایی بر اساس بند ک تبصره 15 و بند م تبصره 1 قانون بودجه 1401، مصوب مجلس شورای اسلامی و پس از ابلاغ آیین نامه و مصوبه هیئت وزیران اصلاح شد.

بر این اساس، صدور قبض های جدید گاز برای مشترکان پرمصرف و بسیار پرمصرف بخش خانگی، افزایش یافته است.

وی درباره بازه زمانی مدنظر برای اعمال تعرفه های جدید در قبوض مشترکان افزود: مبنای زمانی اعمال تعرفه های جدید در قبوض گاز مشترکان، از تاریخ 16 آذر امسال در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قبض کمتر از 30 هزار تومان در ماه برای 60 درصد مشترکان خانگی

صدور قبض کمتر از 30 هزار تومان در ماه برای 60 درصد مشترکان خانگی