مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-27سياسي

استقبال بنیاد مسکن از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه به شرط تامین زمین مناسب از احداث خانه ویلایی به جای انبوه سازی استقبال می کند، گفت: این موضوع در مناطق روستایی به خوبی دنبال شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه به شرط تامین زمین مناسب از احداث خانه ویلایی به جای انبوه سازی استقبال می کند، گفت: این موضوع در مناطق روستایی به خوبی دنبال شده است.

عطا الله زمانی در نشستی با دانشجویان بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید احمدی روشن اظهار کرد: ما هم معتقدیم با در نظر گرفتن فرهنگ زیستی مردم ، خانه یک طبقه مستقل بسیار بهتر از آپارتمان چند طبقه مشارکتی است ، اجرای این طرح در صورتی قابل اجرا است که زمین مناسب در اختیار باشد.

هر چند در بسیاری از شهرستان های فارس ما محدودیت های واگذاری زمین مناسب داشته ایم اما در مناطقی که زمین در اختیار بوده است ، طرح های یک طبقه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن دنبال و اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل بنیاد مسکن فارس، او با اشاره به اقدامات و تلاش های دولت سیزدهم که در تلاش است تا با یک کار کارشناسی و حساب شده در کنار توسعه مجتمع های مسکونی طبقاتی، توسعه افقی شهری را هم عملیاتی کند اضافه کرد: این موضوع یکی از مهم ترین راهکارها برای اجرا و شتاب بخشی در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بنیاد مسکن از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین

استقبال بنیاد مسکن از ساخت خانه ویلایی به شرط تامین زمین