مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-27حوادث

قاچاقچی مواد مخدر در دامغان زمین گیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف مواد مخدر تریاک در نتیجه شلیک به موقع پلیس و زمین گیر شدن متهم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن یکی از استان های شمالی کشور قصد دارد، مقداری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی پژو به یکی از روستاهای شهرستان دامغان انتقال دهد، به سرعت چند اکیپ تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.

وی از هماهنگی های لازم قضایی در این زمینه خبر داد و افزود: با انجام گشت زنی های مداوم و کنترل محورهای اصلی، سرانجام خودروی موردنظر مشاهده شد و توسط مأموران مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اضافه کرد: مأموران طی چندین مرحله به راننده خودرو فرمان ایست دادند و قاچاقچی مواد مخدر بدون توجه به هشدار پلیس متواری شد و در نهایت مأموران با رعایت قانون با به کارگیری سلاح به سمت لاستیک پژو شلیک کردند.

علوی تصریح کرد: با تنگ شدن عرصه بر متهم، اقدام به پرتاب یک کیسه برنجی رنگ از خودرو کرد و با توجه به پنچر شدن لاستیک پژو، بلافاصله توسط پلیس متوقف و راننده آن دستگیر شد که پنج کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی مواد مخدر در دامغان زمین گیر شد

قاچاقچی مواد مخدر در دامغان زمین گیر شد