مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-27اقتصادي

پیش بینی های بودجه 1402 مغایر با توقعات از حوزه کشاورزی است


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی ها در لایحه بودجه 1402 مغایر با توقعاتی است که امروزه در حوزه اشتغال و تولید تصاعدی از بخش کشاورزی انتظار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این روزها که لایحه بودجه 1402 در حال بررسی است، به عنوان یک کارشناس کشاورزی ضرورت دارد مواردی در این خصوص به ویژه در حوزه بودجه فصل کشاورزی مطرح کنم.

وی افزود: در ماه های اخیر شاهد افزایش نرخ ارز بودیم، همچنین افزایش چند برابری قیمت نهاده های دامی در بازار جهانی بود که با اجرای طرح هدفمندی یارانه بیشتر از سایر اقلام خود را نشان داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ضرورت اصلاح الگوی کشت برای ارتقای ضریب خودکفایی در محصولات راهبردی و استراتژیک، سازگاری با محدودیت منابع آبی، تغییر اقلیم و در نهایت افزایش تقاضا برای غذا بعد از چندین سال، امسال در دستورکار قرار گرفت که به نظر می رسد با اعتبارات قطره چکانی امکان پذیر نیست.

برزگر عنوان کرد: پیش بینی ها در لایحه بودجه 1402 مغایر با توقعاتی است که امروزه در حوزه اشتغال و تولید تصاعدی از بخش کشاورزی انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های بودجه 1402 مغایر با توقعات از حوزه کشاورزی است

پیش بینی های بودجه 1402 مغایر با توقعات از حوزه کشاورزی است