مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-27حوادث

هرمزگان؛ جزییات تیراندازی خانوادگی/ شلیک اسلحه به 5 نفر


مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیر اندازی به همراه4نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

- مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیر اندازی به همراه4نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

با هوشیاری و تلاش مأمورین انتظامی شهرستان پارسیان، عامل تیراندازی خانوادگی که منجر به مجروحیت 5 نفر از اعضای یک خانواده شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (7 بهمن ماه) در تشریح این خبر، بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان پارسیان ، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مورد نزاع خانوادگی بوده و فردی با اقوام خود درگیر که بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به سمت حاضرین، 5نفر از اعضای خانواده شامل مادری 20 ساله و دو دختر 10 و 12 ساله و دو پسربچه مورد اصابت گلوله ساچمه زنی قرار گرفته اند.

سردار جعفری ادامه داد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیر اندازی به همراه4نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان؛ جزییات تیراندازی خانوادگی/ شلیک اسلحه به 5 نفر

هرمزگان؛ جزییات تیراندازی خانوادگی/ شلیک اسلحه به 5 نفر