مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-27سياسي

امیرغلامعلیان: نیروهای مسلح بازوان ولایت هستند


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: نیروهای مسلح از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بازوان ولایت هستند و در حوزه ماموریتی خود با ولایت محوری فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در سی وششمین یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی و همرزمان شهیدش و یادبود شهدای گمنام بخش طغرالجرد در مسجد جامع کیانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شهیدان به آرزوی خود رسیدند و الهی شدند و امروز ما هستیم که به حال آنها غبطه می خوریم.

وی با بیان اینکه در بین شهیدان دوران دفاع مقدس شهدای گمنام مظلوم ترین شهدا هستند که در گمنامی به شهادت رسیدند و پیکر مطهر آنها نیز در جبهه ها ماند، افزود: امروز مادران و پدران آنها هنوز چشم انتظار فرزندان شهید خود هستند.

 فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، گفت: رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس را باید برای نسل جوان جامعه بیان کرده و شهیدان را به عنوان الگو به جامعه معرفی کرد.

 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است ،  ادامه داد: امروز بر همگان واجب است در هر سطحی از جامعه که قرار دارند روشنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرغلامعلیان: نیروهای مسلح بازوان ولایت هستند

امیرغلامعلیان: نیروهای مسلح بازوان ولایت هستند