مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-27سياسي

پنجره واحد مدیریت زمین در استان سمنان اجرایی می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، گفت: پنجره واحد مدیریت زمین تا پایان سال جاری و با هدف جلوگیری از زمین خواری در سراسر استان اجرایی می شود.

- محمد جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدام جدید منابع طبیعی در راستای مقابله با زمین خواری، تاکید کرد: پنجره واحد مدیریت زمین تا پایان سال جاری در استان سمنان راه اندازی و عملیاتی می شود و مردم هم می توانند از طریق این سامانه از اطلاعات زمین خود آگاه و درخواست های خودشان را غیرحضوری ثبت کنند وی با بیان اینکه مقدمات و زیرساخت های این سامانه از جمله بارگذاری اسناد و نقشه های استان سمنان انجام شده است، افزود: هدف این سامانه هماهنگی های بین دستگاهی و جلوگیری از زمین خواری در استان سمنان محسوب می شود.

مقابله با زمین خواری مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه این سامانه در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد اما در مرحله نخست در برخی استان ها آغاز به کار می کند که سمنان یکی از آنها است، گفت: در سمنان بسترهای لازم برای سامانه جامع از جمله نقشه های مرتبط با زمین های ملی استان مهیا شده است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه کاهش بروکراسی از جمله محسنات این طرح است، تاکید داشت: منابع طبیعی، ثبت اسناد، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و … به صورت مرتب با استعلام های مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره واحد مدیریت زمین در استان سمنان اجرایی می شود

پنجره واحد مدیریت زمین در استان سمنان اجرایی می شود