مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-27حوادث

آواربرداری از مناطق زلزله زده خوی تا 15 روز آینده به اتمام می رسد


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان با استفاده از همه ظرفیت ها عملیات آواربرداری از مناطق زلزله زده را طی 15 روز آینده به اتمام خواهد رساند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان با استفاده از همه ظرفیت ها عملیات آواربرداری از مناطق زلزله زده را طی 15 روز آینده به اتمام خواهد رساند.

جعفر برزگر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات آواربرداری در مرحله نخست در شهر فیرورق و روستای وار و بدلان آغاز شده و تاکنون آواربرداری 22 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه با وقوع زمین لرزه 5.

4 ریشتری 28 دی ماه در شهرستان خوی 30 تیم ارزیابی از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نخستین ساعات با حضور در منطقه کار ارزیابی بیش از 5000 واحد مسکونی در شهر فیرورق و 15 روستای کانون زلزله را در 72 ساعت به اتمام رساندند، افزود: طبق جمع بندی شورای هماهنگی مدیریت بحران مناطق زلزله زده شهرستان خوی ،3970 واحد خسارت دیده شناسایی شدند که از این تعداد 370 واحد باید تخریب و مجددا احداث شود و سه هزار و 600 واحد هم نیازمند تعمیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری از مناطق زلزله زده خوی تا 15 روز آینده به اتمام می رسد

آواربرداری از مناطق زلزله زده خوی تا 15 روز آینده به اتمام می رسد