مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-27حوادث

سه مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی در بندرعباس


رییس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود سه خودرو سواری، سه نفر مصدوم و کودک 6 ساله از سانروف به بیرون پرت شده و جان می بازد.

- سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز (7 بهمن ماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف مقارن در آدرس پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظراعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که خودرو پژو405 در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده، پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر روشنایی وسط بلوار وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودرو در حال عبور برخورد می کند.

وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: تصادف خودرو 405 با یک دستگاه خودرو تیگو 5 و پژو 206 رخ می دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: متأسفانه در حین وقوع این سانحه یک کودک 6 ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان می بازد و رانندگان هرسه خودرو مصدوم میشوند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی در بندرعباس

سه مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی در بندرعباس