مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-27سياسي

مقایسه یک شاعر از قرآن سوزی امروز با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا(س)


حامد حجتی، شاعر آیینی اهل قم، قرآن سوزی های دردناک اخیر در سوئد را با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین ماجرای کربلا مقایسه کرده و آن را ادامه رفتار منافقانه و خبیثانه دشمنان تشیع قلمداد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حامد حجتی، شاعر آیینی اهل قم و مؤسس گروه فرهنگی و هنری یَم ، قرآن سوزی های دردناک اخیر در سوئد را با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین ماجرای کربلا مقایسه کرده و آن را ادامه رفتارهای خبیثانه دشمنان تشیع قلمداد کرده است.

حامد حجتی، شاعر آیینی قصیده او را بخوانید: قرآن به نیزه بود علی گفت: ای جهان قرآن ناطق است کنون در حضورتان این برگ های مصحف قرآن که بر نی است در جان من نشانده خداوند آسمان قرآن منم که آیه تطهیر با من است قرآن علی است سوره کوثر عدیل آن در پلک های من شب والیل روز شد والشمس از نگاه پر از نور من عیان تکرار آیه های هم الغالبون منم یا ایها الذین گرفتار در زمان قرآن ناطق است علی تا همیشه ها قرآن کاغذی است که بر نیزه ها روان آیات نور در تب آن سینه مانده است نازل شده است حضرت باری به قلبمان فاصبرعلی.

تمام سخن های پوچ و پست سبّح بحمد ربِ خداوند لا مکان وَأمُر به عشق پاک خداوند و اصطبر عبرت بگیر از شب تاریک کافران قرآن هدایت است به آن سوی من یشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه یک شاعر از قرآن سوزی امروز با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا(س)

مقایسه یک شاعر از قرآن سوزی امروز با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا(س)