مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-27سياسي

کاغذ از جمله دغدغه های مراجع تقلید است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از دغدغه های مطرح شده مراجع تقلید را موضوع کاغذ برای انتشار کتاب های دینی برشمرد و گفت:اقدامات لازم صورت پذیرفته در این بخش گزارش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سفر یک روزه خود به قم در پاسخ به سوال مهر در خصوص دغدغه های مطرح شده از سوی مراجع در دیدارها اظهار داشت: توفیق داشتیم خدمت مراجع عزیز رسیدم که همه این عزیزان نسبت به دولت و آقای رییسی رییس جمهور ابراز لطف و محبت داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان داشت: مراجع عظام تقلید مطالباتی در بخش های مختلف داشتند که بیان فرمودند که همه این موارد را پیگیری می کنیم.

اسماعیلی عنوان داشت: وجود این عزیزان مایه افتخار است و به سوالات مطرح شده نیز پاسخ دادیم.

وی ابراز داشت: موضوع کاغذ برای چاپ کتاب های دینی و اسلامی یکی از دغدغه ها مراجع تقلید بود که توضیحات آن در نشست با نخبگان حوزوی داده شد.

وزیر فرهنگ ارشاد و ارشاد در این خصوص در جمع طلاب ابراز داشت: در این بخش باید گفت که اقتصاد کتاب در سال گذشته نسبت به سال های قبل رشد فزاینده ای داشته و سال قبل بیش از یک میلیون و 300 هزار نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رفت و اقتصاد کتاب در سال قبل بالغ بر 8,500 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذ از جمله دغدغه های مراجع تقلید است

کاغذ از جمله دغدغه های مراجع تقلید است