مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:272023-01-27اقتصادي

جذب نیروی کار در اردستان مشکل است


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: اکنون در شهرستان اردستان مشکل نیروی کار وجود دارد و کارفرمایان برای جذب نیرو گاهی مواقع به مشکلاتی برخورد می کنند.

- مهدی خانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گاهی مواقع به دلیل یک سری مشکلات و اتفاقات، کارگاه های تولیدی و صنعتی شهرستان اردستان در بازده زمانی محدود اقدام به تعدیل نیرو می کنند و سپس بعد از رفع مشکل نیروهای خود را فراخوان می کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با ایجاد تعامل، کارخانه ها حتی در زمان های خاص تعدیل نیرو نداشته باشند، افزود: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با توجه به تعهداتی که دارد نسبت به پرداخت حقوق و مزایای نیروهایی که به هر دلیلی تعدیل می شوند، اقدام می کند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: کارفرما هیچ گاه نمی خواهد نیروهای فنی و آموزش دیده خود را به راحتی از دست بدهد و مطمئناً تا مجبور نشود به دلایل مختلف اقدام به تعدیل نیرو نمی کند.

خانی با اشاره به اینکه اکنون در شهرستان اردستان مشکل نیروی کار وجود دارد و کارفرمایان برای جذب نیرو گاهی مواقع به مشکلاتی برخورد می کنند، گفت: جوانان شهرستان اردستان خیلی مواقع دنبال کارهای راحت می گردند و با مراجعه به اداره تعاون کار بیشتر سراغ کارهایی مانند نگهبانی، سراید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی کار در اردستان مشکل است

جذب نیروی کار در اردستان مشکل است