مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-27سياسي

آشنایی با دیده بان ادبیات پایداری/ دغدغه حسام در مسیر انقلاب


سخن از حمید حسام و آیین نکوداشت دیده بان ادبیات پایداری است، سرداری که با قلم و قدم به جنگ فراموشی رفت و دغدغه مند ارزش های سترگ دفاع مقدس را حفظ کرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: یک بار نه بلکه چندین و چند بار نامش را شنیدیم و آثارش را دیدیم، این یعنی نام آشناست و در یادها جا دارد.

کافی است نیم نگاهی به کتاب آب هرگز نمی میرد انداخته و یا مروری بر برگزیدگان ادوار گذشته جایزه ادبی جلال آل احمد داشته باشیم آن وقت در می یابیم که سخن از حسام است.

آری سخن از سردار حمید حسام، دیده بان بیدار ادبیات پایداری است، سرداری که با قلم و قدم به جنگ فراموشی رفت و دغدغه مند ارزش های سترگ دفاع مقدس را حفظ کرد.

حسامی که تواضع و خلوصش زبانزد است و سبک نویسندگی اش منحصر به فرد؛ حسام با ممارست چندین ساله عَلم مستندنگاری و تاریخ شفاهی را برافراشته و مسیر را برای نویسندگان دیگر باز کرد.

او متعهدانه و سخاوتمندانه هر آنچه در توان داشت به میدان آورد و در بزنگاه ها اثری کم نظیر به منصه ظهور رساند و روز به روزِ دفاع مقدس را به تصویر کشاند.

به منظور شناخت هر چه بیشتر حمید حسام، یکه تاز تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری ایران به سراغ همکار و همراهش در دوران فعالیت در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور می رویم و چند کلامی مهمان محمدرضا سنگری، نویسنده و پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با دیده بان ادبیات پایداری/ دغدغه حسام در مسیر انقلاب

آشنایی با دیده بان ادبیات پایداری/ دغدغه حسام در مسیر انقلاب