مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-27سياسي

جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین را تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن دانست و گفت: جهاد در جایی معنا پیدا می کند یک حالت رویارویی وجود داشته باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ملی آرمان عزیز2 که با حضور300 نفر از امامان محله شاخص کشور در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، به تفاوت های تبیین و جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این سال ها ما مکلف به جهاد تبیین شده ایم و تفاوت های فراوانی بین تبیین و جهاد تبیین وجود دارد؛ ما تاکنون در حال تببین بوده ایم ولی جهاد تبیین نکرده ایم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در ادبیات اسلامی جهاد در جایی معنا پیدا می کند یک حالت رویارویی وجود داشته باشد؛ یعنی جنگ است و یک تقابل دو طرفه که طرف مقابل نیز دشمن است.

بنابراین وقتی می بینیم رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تأکید می کنند معلوم می شود که وظیفه ما فراتر از تبیین صرف است و باید در برابر فعالیت های دشمن به جهاد بپردازیم.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین را یادآور شد و گفت: ایشان جهاد تبیین را فریضه قطعی فوری می دانند؛ بنابراین جهاد تبیین به دلیل عقلی و شرعی وظیفه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است