مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-27اقتصادي

شعبانی بهار:بودجه نگیریم اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی می شود


رییس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه این فدراسیون بخش قابل توجهی از بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش دریافت نکرده، گفت که اعزام به کاپ آسیا مشروط به دریافت بودجه باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا یادآوری اینکه بودجه مصوب فدراسیون تیروکمان برای سال جاری 12 میلیارد تومان بود، گفت: تا به امروز که بیش از 9 ماه از سال گذشته حدود 60 درصد این بودجه را از وزارت ورزش دریافت کرده ایم اما هنوز بخش باقی مانده به حساب مان واریز نشده است.

وی تصریح کرد: بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای تیروکمان هم 2 میلیارد تومان بود که به صورت کامل و حتی بیشتر پرداخت شده است.

اما برای با توجه به شرایط اقتصادی موجود و برنامه های گسترده اجرایی که طی ماه های گذشته داشته ایم، برای اعزام های موردنظر نیازمند دریافت بخش باقی مانده بودجه خود از وزارت ورزش هستیم.

رییس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه هزینه هر اعزام حدود 2 میلیارد تومان می شود، تصریح کرد: فدراسیون تیروکمان به لحاظ مالی در مضیقه است.

بنابراین اگر منابع مالی لازم تامین شود حتما این اعزام انجام می شود در غیر این صورت مجبوز با حذف آن هستیم با وجودیکه می دانیم به لحاظ روحی و روانی ضربه بدی به ملی پوشان می زند چراکه ماه های اخیر را به امید این اعزام در اردو بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار:بودجه نگیریم اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی می شود

شعبانی بهار:بودجه نگیریم اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی می شود