مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-27ورزشي

روی نقاط ضعفم زیاد کار کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است


قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در وزن 92 کیلو، یکی از دلایل عملکرد خوبش در این مسابقات را پوشش نقاط ضعفش طی چند ماه تمرین مداوم عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در وزن 92 کیلو، یکی از دلایل عملکرد خوبش در این مسابقات را پوشش نقاط ضعفش طی چند ماه تمرین مداوم عنوان کرد.

ارشک محبی در گفت و گو با ایسنا، سطح مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را بالا توصیف و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تمام کشتی گیران غیر از کسانی که مدال جهانی داشتند، حضور پیدا کرده بودند و تمام استانها هم با همه ظرفیت خود آمده بودند.

وی به بالا بودن سطح آمادگی اش برای حضور در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: از زمانی که تاریخ تقریبی مسابقات قهرمانی کشور را فهمیدم، برای آن یک برنامه ریزی پنج تا شش ماهه داشتم و طی این مدت تمرینات بدنسازی و تخصصی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تصریح کرد: همچنین تلاش کردم تا بیشتری روی نقاط ضعفم کار کنم و آنها را برای مسابقات قهرمانی کشور برطرف کنم.

وی با بیان اینکه برای هر رقابت در مسابقات قهرمانی کشور با یک تاکتیک و برنامه وارد شدم، افزود: خوشبختانه نتیجه این برنامه ریزی ها را در مسابقات کشوری با پشت سر گذاشتن همه حریفان دیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی نقاط ضعفم زیاد کار کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است

روی نقاط ضعفم زیاد کار کردم/ هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است