مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-27فرهنگي

«کمدی الهی» تونسی ها در جشنواره فجر/ «رستم و سهراب» در تئاتر شهر


چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در هفتمین روز برگزاری خود میزبان 17 اثر نمایشی است که در بخش های صحنه ای و خیابانی اجرا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز جمعه هفتم بهمن و در هفتمین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 9 اثر نمایشی در بخش صحنه ای و 8 اثر نمایشی در بخش خیابانی جشنواره اجرا می شوند.

در این روز تالار وحدت در 2 نوبت 17 و 20:30 میزبان نمایش کمدی الهی نوشته دانته آلیگیری و کارگردانی حافظ خلیفه از تونس با مدت زمان 60 دقیقه است.

سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز همچون روز ششم جشنواره، پذیرای نمایش مکبث زار به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران می شود.

این نمایش مدت زمان 90 دقیقه، ساعت 17 اجرا می شود.

نمایش مطرب آقا به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر در روز هفتم جشنواره در 2 نوبت 18:30 و 20:30 در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

مدت زمان این نمایش 85 دقیقه است.

سالن سایه مجموعه تئاتر هم در 2 نوبت 17 و 19 پذیرای نمایش رستم و سهراب به نویسندگی مشترک داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان و کارگردانی رضا حسن خانی از تهران با مدت زمان 40 دقیقه می شود.

نمایش آلاء به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار از تهران هم با مدت زمان 45 دقیقه و در 2 نوبت 17:30 و 19:30 در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمدی الهی» تونسی ها در جشنواره فجر/ «رستم و سهراب» در تئاتر شهر

«کمدی الهی» تونسی ها در جشنواره فجر/ «رستم و سهراب» در تئاتر شهر