مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 08:052023-01-27سياسي

اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان از اولویت های کمیته امداد باشد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح های اشتغال زایی و خودکفایی اقتصادی خانواده های مددجو باید در اولویت برنامه های کمیته امداد قرار گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح های اشتغال زایی و خودکفایی اقتصادی خانواده های مددجو باید در اولویت برنامه های کمیته امداد قرار گیرد.

آیت الله مصطفی محامی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خواستار همت بیشتر مسئولان کمیته امداد در جهت افزایش طرح های اشتغال زایی و خودکفایی اقتصادی مددجویان شد و گفت: ارائه خدمات و کمک های مقطعی جای قدردانی دارد اما مهمتر این است که سرمایه گذاری ها به گونه ای صورت گیرد تا منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود.

امام جمعه زاهدان افزود: مهم این است که خانواده ها با عزت و کرامت از دسترنج خود استفاده و دیگر نیازمند چنین خدماتی نباشند.

اهدای بیش از 9 هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی سیستان وبلوچستان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان نیز گفت: تا پایان سال جاری، تعداد 9211 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان از اولویت های کمیته امداد باشد

اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان از اولویت های کمیته امداد باشد