مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 00:402023-01-26سياسي

نقش و جایگاه مهم زنان در زندگی مشترک/ تشریح دستاوردهای انقلاب


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به نقش و جایگاه مهم زنان در زندگی مشترک، دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در مراسم تجلیل از از خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: خانواده اولین و مهم ترین محیطی است که برای یک انسان نقش سازندگی دارد و نخستین مدرسه فرد محسوب می شود و محیط خانواده اولین بستر پرورش فرزندان است و اولین جایی است که فرزندان تعاملات بین فردی تأثیرگذار را تجربه می کنند و وجود یا عدم وجود ساختار خانواده، نقش مهمی در رشد فرد دارد.

نقش و جایگاه مهم زنان در زندگی مشترک وی در ادامه به نقش و جایگاه زنان در زندگی مشترک اشاره کرد و گفت: نقش زنان در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است، در گذرگاه های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان هم در زندگی های پایدار و هم در زندگی های متزلزل و فرو ریخته شده به چشم می خورد و این امر خود نشان گر اهمیت مسئولیت خطیر زنان در عرصه حفظ زندگی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: رفع خفقان و سرنگونی یک نظام دیکتاتوری و جایگزینی نظام مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و جایگاه مهم زنان در زندگی مشترک/ تشریح دستاوردهای انقلاب

نقش و جایگاه مهم زنان در زندگی مشترک/ تشریح دستاوردهای انقلاب