مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-26سياسي

مسئله حجاب راه های فرهنگی دارد


مرجع تقلید شیعیان از وزیر ارشاد خواست تا به دلیل گرانی کاغذ و همچنین افزایش هزینه سفر حج که افراد سالیان طولانی در انتظار بوده اند تسهیلاتی در نظر گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد نقش این وزارتخانه را در تبیین مسائل فرهنگی مهم دانسته و گفت: وزارت ارشاد باید به مسائل اسلامی و فرهنگی توجه بیشتری کند.

وی به ضرورت حجاب تأکید کرد و افزود: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می شود.

این مرجع تقلید خشونت و فشار را در مسأله حجاب کارساز ندانسته و عنوان داشت: مسأله حجاب راه های فرهنگی دارد؛ البته صدا و سیما نیز باید بیشتر از این به مسأله حجاب اهمیت بدهد.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه به مسائل و مشکلات حوزه چاپ و نشر پرداخت و بیان داشت: یکی از مهم ترین راه های نشر فرهنگ، کتاب و مجله است اما متأسفانه در حال حاضر قیمت کاغذ چندین برابر شده است و این گرانی باعث مشکلاتی دیگری از جمله تعطیلی و بیکاری مراکز چاپ و نشر و اصناف وابسته به آن گردیده است.

وی همچنین به گرانی کتاب و لزوم ارائه تسهیلات در این زمینه اشاره کرد و افزود: افراد زیادی هستند که علاقمند به کتاب و کتاب خوانی هستند اما قدرت خرید کتاب را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله حجاب راه های فرهنگی دارد

مسئله حجاب راه های فرهنگی دارد