مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 22:512023-01-26سياسي

هجمه غربی ها علیه نظام اسلامی به نفع جبهه توحیدی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد مهدی اسماعیلی در نشستی با نمایندگان فرهنگی 100 کشور جهان که در خانه فرهنگ و هنر ملل در شهر مقدس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نهضتی فرامرزی است، اظهار کرد: نهضت امام خمینی (ره) هیچگاه رنگ و بوی قومیتی، نژادی و زبانی نگرفته و از جنس بعثت است.

وی ادامه داد: زبان این حرکت فرهنگی و عشق و علاقه به خداوند، انبیا و خاندان پاک پیامبر (ص) عامل وحدت بخش و پیوند دهنده انسان هاست.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با چنین شیوه ای نظام حکمرانی خود را طرح ریزی کرد، ابراز کرد: ما داعیه داران رسالت بزرگ جهانی هستیم که تا ظهور امام زمان(عج) و برقراری حکومت عدل مهدوی امتداد خواهد داشت و این رسالت ما را با رنگ ها، زبان ها و قومیت های مختلف کنار هم قرار می دهد و یک حرکت نوین جهانی را به عنوان تمدن نوین اسلامی رقم می زند.

اسماعیلی ادامه داد: مقاومت هایی که امروز علیه این نظام شکل گرفته است نشان از نزاع جدی جبهه حق پرستان و موحدان زیر پرچم امام و انقلاب مقابل جبهه مغرب زمین دارد و این دعواها طبیعت این گذار تاریخی است تا تغییر به نفع جبهه توحیدی رقم بخورد و مستضعفین وارث زمین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه غربی ها علیه نظام اسلامی به نفع جبهه توحیدی خواهد بود

هجمه غربی ها علیه نظام اسلامی به نفع جبهه توحیدی خواهد بود