مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:302023-01-26اقتصادي

نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان رونمایی شد


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: راه اندازی سایت نمایشگاه مجازی فرش دستباف این امکان را برای سه ماه آینده برای بازدید کنندگان فراهم می کند که در هر نقطه ای از جهان امکان بازدید از نمایشگاه فرش دستباف را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، در گردهمایی فعالان حوزه فرش دستباف استان اصفهان و در مراسم تجلیل از پیشکسوتان این هنر صنعت،  امروز 6 بهمن ماه 1401 در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ضمن تجلیل از فعالان پیشکسوت فرش دستباف، رونمایی از سامانه نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان صورت گرفت.

احمدرضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان در مراسم رونمایی از این سایت اظهار کرد: برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف گواه اعتبار، اهمیت، جایگاه و سابقه طولانی و درخشان این عنوان نمایشگاهی در شهر اصفهان است و بسیار خرسندیم که موفق به برگزاری بیست و پنج سال نمایشگاه فرش دستباف در کلانشهر اصفهان که یکی از کانون های فرش دستباف کشور است، شده ایم.

وی افزود: راه اندازی سایت نمایشگاه مجازی فرش دستباف این امکان را برای سه ماه آینده برای بازدید کنندگان فراهم می کند که در هر نقطه ای از جهان امکان بازدید از نمایشگاه فرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان رونمایی شد

نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان رونمایی شد