مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-26سياسي

شتاب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی بیشتر می شود


با پیگیری های انجام شده و با ورود هلدینگ های بزرگ اقتصادی به آذربایجان غربی، اکنون شتاب سرمایه گذاری در استان بیشتر می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: با پیگیری های انجام شده و با ورود هلدینگ های بزرگ اقتصادی به آذربایجان غربی، اکنون شتاب سرمایه گذاری در استان بیشتر می شود.

محمدصادق معتمدیان 6 بهمن ماه در ادامه بیست و دومین سفر شهرستانی خود در جمع اقشار مختلف مردم شاهین دژ افزود: در این منطقه بعد از پیروزی انقلاب به دلیل حضور گروهک ها و اشرار، امکان سرمایه گذاری وجود نداشت، اما اکنون تمام تمهیدات لازم برای سرمایه گذاران فراهم شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف اظهار کرد: یکی از پتانسیل های آذربایجان غربی وجود معادن غنی است، اما سهم معادن در اشتغال و ارزش افزوده بسیار کم بوده و نیازمند ورود بیشتر در این حوزه و جذب سرمایه گذار به ویژه در حوزه فرآوری محصولات معدنی است.

وی به برنامه ریزی برای شناسایی پهنه های معدنی استان نیز اشاره کرده و ادامه داد: هم اکنون اسکن هوایی و شناسایی معادن استان به مساحت 18 هزار هکتار و با اعتبار 420 میلیارد تومان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی بیشتر می شود

شتاب سرمایه گذاری در آذربایجان غربی بیشتر می شود